Thursday, April 26, 2012

dah berjangkit... ?

Khamis...



sejak dua menjak ni aku dah mula terjebak, terberjangkit penyakit drama melayu... huh! semua gara-gara cikgu sekolah aku yang seorang ni... sebab apa boleh terjangkit? kalau setakat cikgu2 melayu yang dok promote drama Nora Elena aku tak laa kisah sangat.. tapi yang dok beria-ia suh aku tengok cerita ni cikgu India sorang ni... Sara namaya.. jadi aku pun rasa teruja laa nak tengok..


asalnya layan kat tonton.. satu malam je aku layan sampai 4 episod.. jenuh jugak laa esok paginye tu bila sampai sekolah.. asik menguap je.. isk isk iskk... Abam Aaron punya pasai.. hehehe...

dan abis episod Nora Elena baru laa aku tau drama ni adaptasi dari novel Kasih Yang Suci... jadi.. oleh kerana pesta buku pun bermula esok.. aku dengan tebal muka mintak tolong akak yang baik sorang ni kak AA belikan...terima kasih banyak2 kak AA... ai lap u lah... :D


amik kat angkel gugel... :)




*malam ni mimpi nora elena laa pulak.... hehehehe

2 comments:

Rafshila Romli said...

aku dah baca novel ni... memang best... tapi lagi berdebar dok tunggu Sunan musafir kuar hujung bulan ni... mesti ada jual kat pesta buku tu kan

ejaescobart said...

Ada klua edisi kulit keras...