Wednesday, June 22, 2011

lega seleganya....




syukur alhamdulillah... dah baik demam.. dah baik sakit tekak... semalam selsema pun dah lega hari ni... lega.. lega.. lega... syukur tak terhingga kepadaNYA.. dapat aku teruskan kerja2 dengan sedaya mungkin.. walaupun tak sampai tahap sempurna... dah nama pun manusia ye dak?

hari ni ada Majlis Penyerahan Repot Kad.. huh! dah rupa macam majlis pecah tanah.. ni merupakan julung kali diadakan di sekolah ni.. dan buat aku sendiri pun memang pengalaman pertama nak mengadap parent.. bersertakan komen telatah budak dalam kelas...

ni yang tak berapa nak syok ni.. nak kena rewind ayat yang sama utk parent.. terpaksa la aku siapkan skrip awal nak cakap sat lagi.. hehehe... kes jimat suara... :P
Italic
ok laa dah nak gerak ke kelas... dah lama tak menyinga.... muahahahhahahaa...






*aummmmmm... grrrr

2 comments:

Citarasa Rinduan said...

Dapat bayangkan saat ini eja dok kalut

mujur umai masih tabika.. belum ada rekod kemajuan

PS: syukur kamu dah sembuh.

ejaescobart said...

Ayu,

tu la syukur sangat2 dah sihat.. tak la rasa cam 'berat' je nak buat kerja... :)