Thursday, June 23, 2011

boleh macam tu?


masih dalam mood sibuk dan menyibuk... boleh macam tu?

kad pelaporan dan selamat bagi kat parent.. tu pun ada 2-3 orang parent yang tak hadir semalam.. mmm.. macam2 alasan.. gasak laa.. tak larat dah nak terhegeh2 bagitau suh amik kad anak dia... boleh macam tu?

data guru masih dalam proses kemaskini.. nak dihantar ke jabatan dalam minggu depan.. minit mesyuarat belum aku buat lagi... (on paper je la...) rasanya terpaksalah aku 'sub'kan pada pembantu.... hehehe... boleh macam tu?

lagi cerita.. macam biasa.. masih terkial2 nak suaikan diri dengan jadual baru keluarga... agak tunggang langgang jugak aku rasa... sabar je laa...


*********

maaf tak sempat nak jawab komen.. kepada yang sudi singgah dan tinggalkan komen.. terima kasih tak terhingga... :)




*tadi singa mengaum dengan tahun 2 sebab berlari dalam kelas... singa terlambat masuk dalam 3 minit... huh! macam2 hal...

3 comments:

Anonymous said...

jadi cikgu yg baik!!!
buat keje leklok!

rafshila said...

dok wat minit mesyuarat JPMS ker... aku pun cam biasa on paper... yg tahun lepas diedit2... malas nyer nak update enrolmen murid... data cikgu gitu jer... haha

ejaescobart said...

shila,

data aku berubah2.. ramai cikgu masuk keluar.. dah tu staff pun sama.. adoiyai..

ada tu plak ralat asik keluar pasal tarikh sah jawatan je.. pening nak adjust..



en Lelaki Ini,

terima kasih atas ingatan... saya berusaha ke arah itu..



terima kasih sudi singgah jugak... :)