Sunday, January 19, 2014

semua kehendakNya.. hidup kita ibarat pasang surut air laut...

As salam...


Tajuk entri tak boleh belah.. kemain panjang... rasa cam tak dak kena mengena ja... hantam saja la.. janji ada tajuk... :)


Hari ni tak seperti dua hari yang lepas... sejak dari Subuh aku batuk tak berenti.. lepas solat baring  sekejap.. namun tak membantu sampai senak perut rasa...


Sudahnya selambak muntah di bilik air... rasa mcm nak tercabut urat marikh.. tak tau laa mana silapnya sampai teruk sangat batuk.. tak pa laa dugaan Allah nak bagi.. tanda Dia sayangkan aku... alhamdulillah....


Hari ni tak ada sesi masak memasak... cuma buat nasik goreng hantam sajalah.. cukup laa untuk incik somi makan dgn anak terunanya... aku?.. makan kuih kasturi a.k.a cucuq kacang je yg incik somi beli di pasar on the way balik kerja... cukup laa untuk lapik perut...


Petang sebelum nak ke tempat kerja incik somi belikan nasi ayam... itupun sebungkus kongsi berdua dengan hero kecik.. jadilah dari tak makan langsung..


Harapan utk esok, aku kembali bertenaga utk laksana tugas di sekolah... semoga aku terus sihat... ammiin....

No comments: