Sunday, January 5, 2014

entri tengah malam..

As salam....


Ini bukan entri berjadual..  tapi disebabkan tak boleh tido makanya taip jugak laa entri barang sebaris dua... (konon!!)


Dah tido sebenarnya dari pukul 10.30 tadi.. sebenarnya baru lelap.. belum nyenyak.. nak lelap tu pun aku dah ambil masa lebih setengah jam.. jenuh pusing kiri dan kanan nak dari posisi yang selesa... mana tak nya perut makin besar keselesaan memang amat payah nak dapat dalam fasa terakhir ni... ditambah pulak batuk yang belum tunjuk tanda-tanda nak hilang...


Dalam pada aku sedap terlelap tadi.. hero kecik pulak bangun dalam esak tangis.. sebab sedih kena tido kat bawah bukan kat ateh katil.. mula melarat buat2 nak muntah.. memang menduga kesabaran betul.. bila keadaan dah terkawal.. dia pun dah sedap berdengkor saat aku dok taip entry ni.. aku pulak amik giliran batuk sampai senak rusuk kiri dan kanan..


Satu hal lagi.. lengan sebelah kiri masih rasa sengal bekas injection kancing gigi petang semalam.. pantang tersentuh.. mmg rasa nak menangis.. (manja kan??) Sila muntah pelangi ye.. harap2 esok dah hilang rasa sakit tu..

Dengkoran budak kecik ni makin rancak.. memang jeles aku dengar.. ada baiknya aku sama2 sahut dengkoran dia... selamat malam!!

No comments: