Wednesday, December 30, 2009

hujung tahun punya cerita...

salam... punya laa aku bz.. sampai x dan nak update blog.... last week aku p cuti2 malaysia... mula2 p kenduri anak cousin kawen... pastu gerak balik johor.. then, patah balik ke kl.. mlm tu jugak gerak ke kelantan... 2 hari lepas tu baru laa balik umah.. adehhh... letih wooo.. tapi puaih ati laa..
mujuq laa seminggu jaa jenjalan pun.. kalau tambah lagi seminggu rasanya ammar dah bleh berlari pa... haahha...

o ya.. aku ada laa snap pic mana p cuti2 malaysia tu.. tapi x dan laa nak upload.. nanti laa aku buh ek?

p/s: sebenaqnya sekarang ni aku dok lam bilik miting.. dah 3 hari miting x abih2.. naik kebas tinga aku dah...

k laa.. chalo hey...

1 comment:

azieazah said...

Amboiii.. sakan berjalan yerrr...

Siap ler.. minggu depan dah bukak skulah...