Sunday, September 20, 2009

dah raya..

salam.. hari ni 1 syawal.. semua muslimin muslimat di Malaysia menyambut hari yg mulia ni.. dikesempatan ini aku nak ucapkan selamat hari raya.. maaf zahir dan batin kepada semua keluarga, rakan2, sahabat2, kawan2 dan bloggers..

aku dah sampai kampung Muar petang semlm dlm kul 3.. gerak dari perak kul 7 pg.. en suami drive pun x laju.. within the limit.. seriau woo kalau kena ops sikap... flow memang lengang.. rasa cam highway arah selatan baru dibuka je.. :) cuma aku kesian je dgn org2 yg nak balik ke utara..
jem dari simpang pulai sampai ke sg perak.. pastu ada lagi jem.. pergh.. sian kat depa..

cam besa time kami sampai area r&r seremban flow dah stat slow... so kami decide stop jap kat situ.. en suami g toilet.. aku nyusu ammar.. sempat jugak laa nengok gelagat budak muda yg x pose.. tanpa segan silu togok air sprite depan org ramai.. ehmm...

ada skali tu dekat area rawang.. en suami overtake 1 kancil.. sempat jugak laa aku toleh.. ingat nak lambai ucap slamat raya.. alih2 pakcik driver tu tgh kusyuk mkn kopok.. hahaha.. terkantoi laa plak pakcik tu.. yg klakar tu kopok tu bulat besar.. sebesar stereng kancil.. dia letak kopok tu betul2 atas stereng (mungkin x nak pemandu lain perasan kot).. siap ada bekas gigit mcm corak plak aku tgk..

aku pun nyaris2 jadi musafir yg x berpuasa... punya laa pedih perut.. ubat plak x bawak.. adehh :( (aku isau jadi macam time aku kat wad bersalin aritu.. ) mujur laa bleh tahan sampai ptg.. alhamdulillah.. selamat lagi sehari puasa aku...

ok laa.. kat masjid pun dah stat org takbir.. aku nak siap2kan ammar.. nanti sambung lagi..

daaa..

No comments: