Wednesday, July 15, 2009

tak sempat..

salam.. dah 3 hari aku masuk keja.. x sempat lak nak update blog.. hari pertama masuk keja pun aku dah kelam kabut.. rasa blur semacam.. rasa cam baru posting pun ada.. hahaha.. tu laa bahana cuti lama2..

13/7 : aku bangun pagi kui 620.. gilaa.. celik mata trus terjun katil masuk bilik mandi... siap2 kui 640 nyusu ammar jap.. kui 7 gerak p skolah..sampai skolah ngam-ngam 725.. selamatt.. :)

14/7 : aku cuti.. coz nak bawak ammar checkup mata.. appointment kui 8.. but aku kluaq umah pun dah 758.. sampai spital pun dah kui 850.. register.. pastu mata ammar misi taruk ubat titik.. nak bagi urat kembang.. tunggu nak kembang je pun dah 3 jam.. kui 12 baru jumpa doc.. adehh.. kami anak branak sempat laa lena ternganga masa dok tunggu tu... result: doc ckp mata dia ok.. mature dari umoq dia.. n next appointment 1 yr from now.. lega...

15/7 which is ari ni : bangun awal sket.. kui 6.. tu puncam nak lena lagi.. maklum laa ujan lebat mlm tadi.. siap2 kui 7 gerak.. kat skolah x banyak sgt keja coz budak2 ada ujian.. so aku bz jadi pengawas ujian je la..this week guru besar x dak.. yahooo... bleh balik awai.. bunyik loceng jaa aku pun siap2 stat keta panaskan enjin.. aku ingat aku jaa kalut nak balik awai.. tgk2 ramai yg dah cabut dulu dari aku..

oo.. lupa plak nak cita cemana ammar dok dgn tok sepanjang aku p skolah.. 1st day mandi pagi pun lewat.. time aku balik dia dok lena lagi.. susu pun minum 2 botol ja..
arini pun sama cam ari isnin..tok dia ckp baik btoi bila bagi mandi.. sikit pun x nangis.. pakai baju pun diam ja.. iskk nih yg aku musykil nih.. time aku bagi mandi je mula laa menjerit.. satu taman leh dengaq sora dia.. apa laa ilmu mak aku pakai nih ek??!! hmmm.... ???

bluekkk!!!

No comments: