Monday, March 17, 2014

Tangguh

As salam..

Lama sangat nak habis kan episod dugaan aku.. mcm2 hal yg ada.. redho dan pasroh je la...



Harini masuk hari ke 34.. lagi 10 hari abis pantang.. aku masih tercari2 momentum dalam menguruskan diri dan keluarga.. hari ni dah O.K.. esok pulak K.O.. mcm tu laa berganti2... naik pening pikir strategi nak bagi semua urusan lancar..


Apa pun aku mohon pada Allah apa jua urusan aku dipermudahkan.. dijauhkan dari perkara2 yg memudaratkan aku dan keluarga.. amiinn...

Selingan tak ada kaitan dengan entri..



Nasik lemuni dgn sambal ikan talang kering.. rezeki dibawak jauh dari seberang pulau.. tima kasih McK & Iyra..

1 comment:

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny said...

ben dulu 3 bln la jugak nak set balik jadual diri dan keluarga.. lepas masuk kerja sminggu pertama celaru balik, skrg minggu ke3 keja, dah makin ok.. dah tau rentak dah..