Thursday, March 15, 2012

Cuti sekolah = cuti segalanya?

Khamis..

kejap je dah sampai hari keempat untuk minggu ni.. rasa macam baru je stat cuti.. hadoii..

cuti sekolah aku tak kemana.. dan tak tau nak kemana.. macam tu jugak laa nak update blog ni.. boleh pulak mood masuk ke laut.. adehh...

hari-hari melayan karenah hero kecik.. macam2 ragam.. kadang tu benda yang kita tak jangka dia boleh mintak...

petang semalam dia dok berangan jadi harimau...



habih orang dalam rumah (aku + Bonda) nak dibahamnya.. sampai macam tu sekali laa dia punya imaginasi...



kemudian, sebelah malam dok cakap nak masuk dalam benda ni... dok mintak aku keluarkan dari bakul simpanan khazanah barang baby...



macam2 laa alasan aku punya tak mau bagi dia main baby net ni.. sampai laa habih modal aku.. dia cakap nak jugak baby net ni pasai nak elak dari kena gigit nyamuk..




bila aku cakap dah pasai ubat nyamuk + sembur dengan Ridsect.. paling tak tahan dia cakap nak tutup lauk kat ateh meja...




*pap! tepuk dahi aku dengan hero kecik ni...

No comments: