Thursday, December 22, 2011

dejavu.. pernah alaminya?

Khamis..



sana ini bercerita tentang seorang itu yang pernah lahir di Malaysia telah menggempar dunia.. hebat rakyat Malaysia kan?

aku tak mau komen tentang hal itu.. kerana dah ramai bagi komen.. aku jadi pembaca sudah lah..

cuma nak cerita di sini.. dari saat pertama kali aku menatap gambar wajah seorang itu hingga ke gambar perkahwinan yang begitu gah diperkatakan (boleh ke kata gah?) aku terasa macam sudah pun lalui saat dan waktu itu..

aku terasa sudah pun melalui situasi ini satu ketika dulu.. cuma aku tak dapat nak ingat bila waktunya..

kerap jugak melalui saat seperti ini yang di panggil dejavu..

perkara lain yang dianggap bersejarah ialah kematian mendiang Puteri Diana..





*sampai sekarang aku masih tertanya-tanya..macam mana perkara ini boleh berlaku... :-?

2 comments:

azieazah said...

Kak Azie pun pernah beberapa kali alami dejavu nih.

Kadang2 kita dah pegi suatu tempat, pastu lupa tetiba kita sampai lagi sekali.

Macam kita dah bercakap sesuatu ayat, tetiba kita akan bercakap lagi sebijik sama.

khairul abdullah said...

selalu berlaku kepada saya...