Wednesday, August 31, 2011

kad raya buatan sendiri...



pertama kali buat kad raya.. macam ni la rupa.. macam kad raya budak derjah satu..


apa pun..
salam dihulur maaf dipinta..
andai ada tersalah kata...
dan terkasar bahasa..
aku hanya insan biasa,,,


*macam pantun tak jadi pun ada.. :P
** entry ini akan melekat sampai raya...

4 comments:

Citarasa Rinduan said...

eja
cantiklah kad tu....

ayu pun nak ambilkesempatan nak minta maaf andai sepanjang persahabatan y terjalin ada kiranya ayu terkasar basar penulisan pada kamu

azieazah said...

EJA,
yang penting ingatan tulus ikhlas tu. Terimakasih atas usaha.

Selamat berhari raya, semoga lebih ceria di hari Lebaran.

ejaescobart said...

Ayu,
sama la kita bermaafan.. Tahun ni Eja x balik Muar pasai en suami tak dak cuti.. Kalu x dah bleh lajak sampai kota tingg... :)

ejaescobart said...

Kak Azie,

selamat menyambut raya dan beraya sakan.. Kalau balik kg calling2 kot2 kita beraya sesama.. InsyaAllah raya kali ni lebih ceria... Aminnn..