Tuesday, May 5, 2009

kembali ke sekolah!!!!

pergh.. tajuk je pun dah mcm rancangan TV3 alam ria cuti sekolah.. a`aa ek.. dah lama x der slot tu... dulu aku suka amat tgk rancangan tu.. ada banyak kartun.. yg paling aku tunggu2... smurf... kiut sangat... kaler biru.. topi kaler putih... tapi la nih kartun yg ada kat tv langsung x bess.. balik2 otromen.. digimon.. pokemon.. suma kartun jepun alih bahasa..kartun2 dulu sume dlm english.. even aku nih english x la terra..tapi at least aku ada laa jugak belajaq new words dari kartun smurf tu.. :P

tetiba lak cerita sal kartun.. apadaa..minggu nih dah start minggu baru sekolah.. semlm ujan lebat..x der assembly.. aku lak duty minggu nih.. selamattt.. x yah nak kena bagi speech... huhuhu..

ari nih ujan lagi.. mai skolah pun encik suami yg antar kan...sampai skolah je kena makan plak mihun sup.. aiyaa.. (menu RMT ari nih mihun sup) dah laa ari ujan.. mkn plak mihun sup.. kalau kuah panas ok laa.. nih sejuk gedi bak kata org kedah.. adehh.. apa nak wat.. demi tugas.. telan la jugak..yang penting ari nih save belanja.. hehehhe...

1 comment:

Hezrin Ahmad said...

mana kau hilang... nak beranak ke...