Friday, April 24, 2009

susah ati laa...

dah lama x blogging... mcm2 hal sejak 2 menjak nih... azam aku nak blogging dengan lebih kerap x kesampaian...

2-3 minggu kebelakangan nih, aku susah ati je... yg pertama skali of course laa aku dok pikir pasal nak bsalin nih.. now dah masuk 7 bulan... aku asik sakit je bawah perut.. sampai kadang2 aku dah x tau beza aku sakit perut yang mana 1... isau jugak laa kalau2 aku terbesalin kat skolah..

2nd.. mak aku.. asik susah ati ja.. dok pikir kan hal anak2 dia lain (aku pun termasuk jugak la nih)... aku nih bila nengok ja mak aku susah ati..mula laa aku pun sama kena tempias dia...

3rd.. encik suami plak kena demam.. sejak balik dari kl x kebah2... dah lima ari demam.. dah tu demam sebelah mlm je... dia ngadu sakit sendi2... nih yg aku lagi susah ati... semlm bawak dia pi klinik.. doc plak saspek denggi.. huhuhu :(

tadi pagi aku kena cek gula dlm darah mcm selalu.. dah tu aku bawak skali encik suami pi spital.. aku nya sugar ok laa pagi tadi.. tgh ari pun ok je.. cuma ptg tadi tinggi sket.. karang kul 10mlm aku x tau laa brp reading... encik suami nyer result x clear.. doc ckp x leh nak trace positip or negatip.. so esok kena pi test lagi skali...

yang aku susah ati nih... bila pikir kan kalau2 aku kena tahan wad coz gula tinggi.. watnya encik suami pun sama masuk wad... jenuh laa mak aku... lagi2 laa bertambah susah ati dia.. dah laa memang dok ada darah tinggi.. iskk.. x bess nya bila aku pikir masalah nih.... :((

No comments: