Saturday, April 11, 2009

makin hari makin besar....

sure ada yg tertanya amenda laa yg makin hari makin besar... pada aku. . secara fizikal nya makin hari.. perut aku makin besar.. makin besar makin x larat nak bawak.. bila x larat nak bawak.. mula laa penat n mengah... bila penat n mengah mula laa silap sket je aku naik angin dengan budak2... sian kadang2 dgn budak2 tu... bukan niat aku nak marah2 sgt pun.. cuma cara aku tegur tu pitching agak tinggi dari biasa... mujur laa tiap kali check up blood preassure aku masih lagi di tahap normal... alhamdulillah...


jumaat lepas aku ke klinik lagi... check up gula dalam darah.. dari 4 test yg aku buat.. 1 reading fail.. 7.4 tuu... harap2 doc x der laa suh aku cucuk insulin... huhuhuu.. x sanggup aku nak nengok jarum tu hinggap kat betis aku tiap2 kali aku nak makan... seriau woooo.... :(

pada yang baca... tolong2 laa doakan aku x kena diabetis n x yah amik insulin sampai aku bersalin nanti...

2 comments:

Hezrin Ahmad said...

control mkn beb....

ejaescobart said...

aku mkn x lalu sgt... nasi mkn skali ja sari.. tapi tu laa tiap kali aku pi amik darah mesti aku baru lepas mkn... x pun aku demam... tu yg reading pun cam tinggi jaa...