Wednesday, December 25, 2013

25.12.2013 - 5 hari lagi melangkah ke tahun baru..

As salam..


Masing-masing kawan yang bekerja update status di FB tentang aktiviti masak-masak dan makan-makan.. tak kurang jugak update status jalan-jalan makan angin.. (yg ni aku memang jeless)


Aku macam hari-hari sebelumnya.. mengira baki hari cuti yang ada..terus terang cakap mental belum puas berehat di rumah.. ye aku tahu orang lain mungkin rasa cuti cikgu dah mmg banyak pun tak puas? Tahukah anda sekalian.. cuti hujung tahun je laa merupakan cuti untuk cikgu-cikgu yang sebenarnya.. cuti lain di pertengahan tahun tu banyaknya akan dihabiskan di sekolah juga.. (malas nak cita bab ni.. karang ada pulak yang cakap gaji cikgu dah banyak keja kena laa tambah.. ye laa apa-apa saja lah.. yang buruk memang selalu kena kat cikgu je..)


Cita lain...
**********


Hari ni jugak merupakan hari perayaan penganut Kristian.. tak kurang jugak hari lahir kawan- kawan... wah!!! Banyak laa hadiah hampa dapat no... weehuu...


Apa pun semoga sentiasa ceria dan bahagia selalu...


Lagi cita lain...
***************


Esok dah kena ke sekolah mesyuarat untuk sesi baru persekolahan 2014... tetiba rasa sayu.... uhuk.. uhuk... :'(



Gambar tiada kaitan.. menu semalam dari incik somi...




2 comments:

Syaz Blackrose said...

Selamat masuk kerja semula.. kak ija..

ejaescobart said...

Terima kasih aishah.... sungguh bercinta rasanya.. huhu