Sunday, May 26, 2013

Reunion

Hari ni masih menjejak jemputan kenduri kawen... sebelah tengah hari aku dan hero kecik je pegi dulu... sebab kawasan rumah pengantin mudah utk paking keta...



Sebenarnya dah bertahun aku tak jumpak kawan sekolah aku ni.. bila dia post je jemputan kat fb terus laa aku teruja nak pegi.. sementelah kali ni majlis adik bongsu dia...



Alhamdulillah dapat jugak berjumpa.. rindu zaman sekolah dedulu...
Pic masa kat kenduri tadi ada amik tapi tak tahu la kenapa tak boleh nak share.. :(



Ingatkan dah mkn kenduri tak payah la masak.. ada pulak request nak makan mi goreng.. huhu


Maka jadilah mi goreng selambak.... hahahaha


*sebenaqnya entry aku dah post mlm tadi.. tapi ntah bleh pulak tercsmpak ke belakang... #konpius!



2 comments:

azieazah said...

Semak balik tarikh “published’ di entri tu. Jika tarikh tu belakang, ke belakang la dia muncul.

Mee Goreng Mamak? Mamak mana tuuuu

ejaescobart said...

Agaknya la kot... hish padan le jenuh dok view tak kluaq2 jugak...

Bukan mee goreng mamak..sebab mamak tak dak dlm rumah ni tu yang jadi mee goreng selambak.... haha