Monday, September 24, 2012

gigih berusaha menghabiskan "Awak Suka Saya Tak?"

Isnin..


baru mula mengenal Hilman Yong dan Intan... entah bila tamat kisah dua insan ni... sangat best!!!!



setelah baca ulasan kak Azie tentang ASST tu.. buatkan aku pun teringin nak 'masuk' ke dalam ASST ni..

sebenarnya buku dibeli masa Pesta Buku Antarabangsa bulan April lepas.. ini baru ada peluang aku nak baca.. mungkin sebab nak hilangkan rasa sunyi.. jadi buku ni laa jadi mangsa..

terima kasih tak terhingga buat blogger kak Azie Azah yang sudi tolong beli buku ni dan sanggup minta penulis Melur Jelita sain autograf untuk aku... thanks a million sis! :)

dan paling tak boleh tahan.. sampai ke hari ni aku perasan jelita... muahahahahahaha...

aku tak akan mengulas tentang buku ini sebab aku tak pandai mengulas lagipun ulasan kak Azie dah cukup menceritakan kisah ASST ni... klik sini

tak sabar nak habiskan kisah Hilman & Intan.. baru sampai ke bab 36.. banyak lagi nak pulun ni.. nampak gaya aku nak kena stay up le memalam sepanjang minggu ni... hehehehe


2 comments:

azieazah said...

Chaiyokk! Chaiyokk! Chaiyokk!

ejaescobart said...

yeah!! lepaih ni sambung Kasih Suci plak... hehehe :)