Tuesday, August 18, 2009

Tag dari Hezrin...

1.Apa perasaan anda skrg??
tak sabaq nak bukak posa.. lapaq wey.. aku x sahur tadi... :(

2.Saya nak makan???
aku dah masak tadi.. masak simple2 je.. sedap x sedap x kisah... janji aku kenyang.. hahaha..

3.Saya tak suke??
orang pembohong...

4.Impian saya??
lepak je kat umah jaga anak leh p bercuti bila2 aku suka (x yah apply cuti).. yg paling penting.. duit masyukk...walau x keja... hehhee..

5.Saya harapkan??
diberi keredhaan, rahmat & keberkatan hidup dunia dan akhirat dari Allah swt..

6.Jika saya boleh putarkan masa??
abah ada n leh tgk menantu & cucunya... sob..sob..


7.Saya pada 10 tahun akan datang???
erm.. masih lagi ngajaq.. tapi mungkin bukan kat skolah lagi.. :D aminnn....


8.Handphone saya adalah sebuah
hp yg besor dari hp org lain.. paling penting.. tertinggai je dah rasa x selesa.. mcm ada yang x kena je.. (kalau aku saja2 tinggai tu lain cita laa..)


9. Saya pernah bercenta sebanyak?
huish... mana ada banyak.. skali je laa pun.. hehehhe.. (satni pecah resia plak.. ahaks!)


10.Saya suka pada??
keadaan yang tenang.. yg aku bleh wat aktiviti aku tanpa di ganggu... ;)


11.Kawan-kawan saya???
ramai... mcm2 kategori ada....


12.Pernah dikhianati??
huish.. kalau di ingat2 mau rasanya aku bukak posa mkn orang nih...


13.Apa yang hendak anda lakukan kepada orang yang pernah mengkhianati anda?
dia dah trima sebahagian darinya... selebihnya hanya Allah leh balas....

Senaraikan 8 orang untuk di tag
1)surie
2)angahjolie
3)yong

lagi 5 sapa2 yang baca.. hehhe..

No comments: