Wednesday, August 12, 2009

majlis cukur jambul..

salam.. lama aku x kemas umah aku nih.. bz memanjang.. mana x nye.. asik dok kira duit siang malam.. x sempat nak update blog.. (ceh! mcm laa aku banyak duit... duit yg aku kira tu duit org.. PIBG punye.. huhuhu...)

ujung minggu lepas aku wat sket knuri doa selamat nak sambut puasa merangkap cukur jambul ammar.. walaupun dia x dak jambul lagi... kat bawah nih gambaq2 yg sempat aku snap.. layanzz...

sebelum acara mula.. syok jaa dok lena.. iskk..

antara breakfast utk org marhaban.. agar2,roti jala,pulut kuning, cekodok jagung,baulu,kuih abok2, donat(dah potong 2), kari daging, karipap, sebelah tu buah cempedak, yang dalam bekas bertutup tu tepung talam.. pergh.. banyak tuuu..

antara ahlil nujum.. eh bukan.. ahli marhaban.. (suma dah kekenyangan sora pun mantap!.. cayalah... )

yang ni plak acara belah mulut.. (org utara kata laa.. tempat lain aku tatau..) taruk air zamzam & buah kurma dalam mulut ammar..

acara potong jambul.. sebabkan ammar x dak jambul, so pakcik nih gunting rambut belah tepi je.. (rileks je member tu kena gunting rambut..)

ayah tunjuk skill nak tido kan ammar...

dah selesai majlis.. ammar pun lali.. (abaikan tangan dan tapak kaki kat sebelah tu ye...)

No comments: