Thursday, January 1, 2009

happy new year!!!!

tu dia aih.. dah setahun aku x update blog.. wakakakak.... betoi laa dah berkulat.. :P
aku lama x update nih kan apa... ada beberapa 'faktor' yg buat kan rancangan aku nak update blog tergendala.. antaranya...
1. aku bz gilos dgn umah aku ada knuri 27hb lepas.. maklum laa aku kan merangkap tuan umah.. banyak laa menda yg nak kena setel kan..
2. aku gilos pening pala nak kena siapkan akaun PIBG utk aku antaq kat juruaudit.. aku memang x suka akaun.. pasai tu laa aku x amik accountancy dulu.. :P
3. aku memang ada rasa malas atas sebab 'faktor2' di atas... hehhehe..

so ari nih dah masuk tahun baru.. aku pun ada azam baru.. cewah.. konon.. azam nak update blog at least 2 ari skali.. :D

cita bab tahun baru ni.. tingat time aku dok kl dulu.. sronok je dengaq bunyi bunga api..n dapat tgk dari jauh.. semlm aku dgn mak aku dapat jugak laa tgk n dengaq bunyi bunga api dari jauh... lagi jauh dari time aku dok kl.. aku tgk n dengaq dari tv je.. heheheh.. ok ler tu kan.. sambut tahun baru dgn belengkaq depan tv je... heheh...

ok laa.. aku harap tahun baru nih berikan kita kejayaan, kesenangan, kegembiraan dan ketenangan yg lebih dari tahun2 yg lepas... x lupa aku nak ucap selamat tahun baru hijrah n masihi kepada semua yg singgah blog aku nih.... :)

No comments: