Wednesday, February 19, 2014

Alhamdulillah selepas 5 tahun

As salam...


Lama menyepi... menghitung hari pun ada.. menyusun jadual rutin baru pun ada.. sebetulnya aku lebih banyak berehat di rumah sampai mood nak up entri baru pun sampai ke laut dalam...


Alhamdulillah Isnin lepas 10/2/2014 aku dah selamat bersalin baby lelaki... syukur padaNya segala urusan dipermudahkan...


Anak kali ni cukup 37 minggu @ 9 bulan.. lahir secara normal.. dengan berat 3.06kg.. Subhanallah tak sangka sampai cecah 3 kg.. sebabnye 2 minggu sebelum tu doc scan baru 2.5kg..  tak kisah laa berapa berat pun.. yang penting dah selamat... terima kasih buat Dr Fawziah & staff nurse KPJ Penang yg sama2 membantu aku pada malam tu..


Masa tunggu giliran nak check bukaan sebelum ke labor room..


Lokasi yang menjadi saksi... saspen masa mula2 sampai..


*aku balik ke rumah keesokan harinya.. dah bermula lah dugaan buat aku dariNYA.. akan ku ceritakan di entri seterusnya.. insyaAllah...

3 comments:

anyss said...

Assalamualaikum,
Tahniah!
Selamat jalani rutin baru...

ejaescobart said...

Teeima kasih Anyss... :)

Julia Mahir said...

Salam, nak tanya.

Experience dgn Dr fawziah ok tak? sy pun tgh cark gynae :)