Saturday, August 24, 2013

Yang lambat didahulukan yang awai dilambatkan

Cam berangin je tajuk entry kan? Memang tengah hangin pun.. pagi ni daku bawak keta kebal ke pusat servis sebab masa dah taim.. kena pulak brake belakang macam dah haus je... (keta kebal ni mmg pandai bajet la.. tau2 je dapat gaji terus mintak servis..)

Aku sampai pusat servis ni dari pukul 9.30.. dalam dok tunggu tu makin ramai laa org sampai yang hajatnya sama je dengan aku... tetiba aku nampak mekanik dah bawak keta lain yg sampai lagi lambat dari aku.. haaa.. bermulalah aku rasa angin2 sepoi bahasa jerman..

Aku tanya budak kaunter yg dok arrange keta.. boleh pulak dia cakap keta aku dia blum tengok lagi.. padahal keta leng chai yg sampai lambat tu dia dah p cek odometer... grrr...  cam nak bagi tazkirah je..

Mujur laa Allah Taala bagi kesabaran lebih sikit pada aku hari ni.. terus taip entry tak pueh ati ni...

No comments: