Thursday, June 6, 2013

Cerita gathering

Fuh! Fuh!...


Agak berhabuk di situ.. :P


Hari cuti umum Sabtu lepas, aku dan incik somi mengambil peluang bercuti dan berehat bersama keluarga (sememangnya aku dah cuti.. dia je la yg kena apply)..




Percutian kali ni sebenarnya dah pun dirancang sejak hujung tahun lepas oleh abang ipar incik somi yg dok di singahpoh..
Perancangan awal, kami bertolak dari rumah terus singgah di Gombak. (ada jemputan jiran lama yg dah terpisah lebih 20 tahun) Dari situ aku & incik somi terus gerak ke lokasi kedua.. iaitu di BBB Bandar Baru Bangi..




Kali ni memang nervous.. sepanjang jalan jantung dok berdetak cam kuda je.. almaklumlaa nak jumpak kawan2 blogger yang selama ni hanya berborak di depan skrin je...




Alhamdulillah perjalanan lancar walaupun jem.. ) lancar tu sebab tak sesat.. haha.. sampai je diperkarangan Musollah Ehsan, aku dah terdengar suara Dato LH.. masa tu rasa punyala nervous cam nak jumpak bakal mentua... hahaha propa lebey plak ek..





Aku di ME tak lama.. sebab perjalanan perlu diteruskan ke A Famosa..sempat jugak la aku merasa kotiaw goreng sedap, homemade pizza yg mabeles, coklat cup cake yg memang ada umpph..  kenyang la jugak aku & incik somi sampai ke A Famosa Resort.. alhamdulillah...


Terima kasih tak terhingga buat rakan2 KKA yang ada masa aku singgah di ME tempoh hari.. walaupun masa yg terluang amat singkat namun jauh disudut hati sangat2 terharu dengan keramahan kalian walaupun baru pertama kali bertentang mata..



Ini je yg sempat aku snap dengan henpon aku... bersama kak AA & Iyra

2 comments:

Firdausy CiLiKku said...

wah.. jenjalan... bestnyer...

ejaescobart said...

Mmg best... dapat jumpak ibu mentuaku.... hehe