Friday, March 1, 2013

Merentas Desa

Lagi entry tertunda..

Jumaat..

minggu lepas ada Kejohanan Merentas Desa Sekolah Rendah Peringkat Daerah Kerian..tuan rumah kali ni SJK (T) Ladang Soon Lee... sekolah aku hantar 9 orang peserta.. jadi laa kan.. dari tak hantar langsung.. dalam ramai-ramai yang 9 ini je boleh lari jarak jauh... nak harap kan jurulatih? hahahaha.. angan-angan jauh ada laa.. :P

layan gambor je la ye...

 
warming up laa kekonon...

 
6 orang je budak darjah 6.. yg lagi 3 tu darjah 4 & 5... 
menyelit bersama: mantan Cikgu Pemulihan.. sekarang ni dah jadi Penolong Kanan Koku...


 
bersedia untuk berlepas...


 masa ni ada satu insiden.. masa pengurus acara & pelepas dok jerit ke garisan.. sedia...
tetiba dengar bunyi hon motor... tett tett tett tettt.. kami ni suma pakat toleh ke belakang 
ingatkan ada motor nak lalu... rupanya.. motor tu datang dari arah belakang peserta..
selamber je.. Ane tu cakap.. sori haa.. saya mau lalu.. huhu


penolong jurulatih & pengurus pasukan...
Juruletih Utama? aku le... hehe :P


*penat woo walaupun aku tak lari.. sebab? aku kena paking keta sangat la jauh dari pagor skolah ni..

No comments: