Tuesday, January 17, 2012

Selasa yang kadang-kadang boleh buat bisa-bisa badan...

Selasa..


hari paling hectic utk aku... 4 waktu berderet dengan hanya selang setengah jam.. kelas sampai 1:30 sambung pulak ke padang nak latih budak pasukan bola baling.. sampai 6 ptg.. huh!

tengah dok pikir celah mana aku nak masak buat en suami karang? nampak gaya.. masak di kuali orang lain la... esok pulak aku masak..

boleh camtu?


selingan...



lauk sabtu minggu lepas.. bekalan buat en suami


1st time seumur hidup aku pegang ikan patin.. jgn kata nak makan.. tengok pun aku dah takut.. dek kerana dah dibeli dan terperap dalam fridge tu lebih dua hari.. terpaksa jugak laa gagahkan hati masak ikan ni.. mujur ada tempoyak yang diberi dek jiran lama dulu.. terima kasih ye kak.. lupa pulak sapa nama,,

maka terhasil lah ikan patin masak tempoyak.. resepi pun main cari kat internet je.. alhamdulillah tak menghampakan.. (nak sedapkan hati je tu... :P)



*kalau la ada kepakaran cam budak2 masterchef tu.. soheh dah aku masak macam-macam.. caya laa cakap aku ni.. heh! :P

2 comments:

Rafshila Romli said...

4 masa ok lagi.... jadual aku rabu 5 maa non top... khami 7 masa non stop.... penat tak tau nak kata... letih naik turun tangga ja

ejaescobart said...

skolah aku skolah kecik.. tadi keja sama ja dgn skolah lain... cukup bersyukur sebab skolah tak dak bangunan 4 tingkat.. selamat!