Wednesday, November 19, 2008

masa gi cameron 1 & 2 Nov..

me n encik suami.. tolong abaikan ketinggian ye....encik suami pakai high heel sebenaqnyer tu... wakakkakakakka..


kekonon nak posing la.. punya laa payah nak masuk ke ladang nih... penat woo... mujuq laa sampai jugakk.. hehehhe...


ni bunga apa tah.. encik suami yg amik...

4 comments:

AngahLina Jolie said...

oooooooooo hanimon ek?? tp erk erk erk dah kan masa ni?? hahahaha.. ampunnnnnnnnnn

ejaescobart said...

bukan p hanimun laa kak..mak eja pun bawak skali nih..

ni ikut rombongan budak skolah... alang2 bebudak tu naik bus.. eja pi laa dgn keta sendri.. kalau nak p sendri memang x gi punye..

melati said...

oi eja..hang ada gak gambar cam ni..aku dah g cameron tiga kali pun tak dan nak bergambar kat pokok teh....

ejaescobart said...

hahhaha.. yang bleh sampai tu pun pasai ikut rombongan bebudak skolah.. dah tu encik suami ajak jalan nyusur lorong kecik tu.. kita pun ikut je laa.. :)