Tuesday, August 9, 2011

haha.. aku baru tau rupanya...

selama ni kalau bulan puasa.. tak sempat masak, pilihan kedua beli je juadah di bazar ramadhan..

setakat ni.. rasanya baru 2 kali kot aku pegi bazar ramdhan.. sebelum ni aku cari beli kueh je.. tapi semalam request dari Bonda dia nak berbuka dengan sup tulang.. sampai je gerai jual sup.. orang dah beratur panjang... saspen je rasa.. takut habis.. ye la kan.. dah hajat orang.. tak nak la hampa kan..

sebenarnya aku bukan nak cerita tentang aku pegi beli juadah berbuka.. tapi sebab nama baru bazar ramadhan....

sebelum ni dok panggil bazar @ pasar ramadhan je..

tapi sejak 2 hari ni aku aku baca status kengkawan kat wall FB.. heran.. masing2 dok update nak ke PARAM...

aku ingatkan Param pelawak veteran dulu tu..






rupa-rupanya.. PARAM tu adalah yang ini....


(pic di gugle..)





*betapa ketinggalan nye aku dalam bab istilah baru ni.. isk iskk...


2 comments:

Hezrin Ahmad said...

hehe... xkesahla lambat pun...

ejaescobart said...

hehe.. aku naik ketapi gerabak belakang daa...