Tuesday, October 5, 2010

kena pau? cemana nak buat ye?

salam... dah tengah hari baru ada masa nak jengah blog.. dan jugak laa aku blogwalking sebelum aku balik satgi... dah makan tengah hari suma?? bagi yg nak perabih puasa enam tu selamat berpuasa laa ye...

nak cita sket pasai budak kelas aku.. dari hari jumaat lepas sampai ke hari ni aku dapat laporan budak tahun 1 dok pau budak pompuan... budak pompuan sorang ni anak tunggal laa pulak.. jadinya duit belanja hari2 mak ayah bagi sampai RM2.. yg budak2 lain bila dah tau dia bawak duit banyak dok himpit je laa budak pompuan ni.. yg menge'pau' tu pulak bukannya budak lelaki saja.. yg pompuan pun pau jugak.. hish! geram sungguh aku rasa...

aku dah rembat budak2 yang menge'pau'.. tapi hari ni ada lagi yg dok pau budak pompuan ni.. cemana laa aku nak buat dengan depa ni.. ? ke aku rembat je dengan rotan budak yg kena pau tu?? dah banyak kali aku pesan, jgn bagi duit kat budak yg dok mintak dengan dia tu.. tanya paham ke tak? jawab paham.. tgk muka cam tak paham.. haii.. budak2 ni eksperi muka susah utk dimengertikan...

tengok laa sok cemana pulak.. payah2 sangat aku bagi ja kat org atasan utk handle menda ni.. depa bukan ada wat keja sangat.. dok berfacebooking je..

p/s: huhu.. aku ni tengah dok saspen ni.. betoi ke esok pengarah nak singgah mai skolah aku?? isau nye weeyyyy.....


konpius....

No comments: