Tuesday, October 12, 2010

bila bonda & ayah pun tak sihat..

mlm tadi aku bawak hero kecik p klinik.. kena sedut gas lagi.. pasal masa petang sebelum pegi tu dia batuk kemdian muntah.. adeh.. dah tu suara pun dah serak... malam pun masih lagi batuk.. bergilir2 aku & en suami terjaga setiap kali dia batuk...

pagi ni aku pulak terasa perit tekak.. suara pun cam lain macam jaa rasa.. huhu.. sungguh tak bess.. en suami pulak mengadu rasa penat tiap kali tarik nafas.. ditambah pulak selsema.. haduih.. satu pamili tak sihat.. sungguh tak bess rasanya.. ye laa dah masing2 tak sedap badan nak bangun pun tak larat cemana laa nak jaga diri orang lain kan?

tapi aku percaya suma ni hanyalah dugaan yg kecik saja.. banyak lagi dugaan2 yang besaq Allah bagi kat orang lain..

Alhamdulillah aku masih mampu menghadapi dugaan Mu Ya Allah...

No comments: