Tuesday, February 21, 2012

Selasa yang tak berapa nak selesa...


Selasa..


rutin petang aku sekarang ni mesti kat sekolah je.. dari kul 4 sampai kul 6.. itu kalau ikut jadual.. kalau tidak terbabas jugak sampai kul 7.. sekarang ni kan lambat gelap.. dok ralit sampai tak perasan dah nak masuk Maghrib...


aku ke sekolah tiap petang sebab agenda sekolah kali ni jadi tuan rumah pertandingan bola baling antara sekolah... aku pulak jadi pengurus pasukan.. pengurus yang tak terurus sebenarnya.. huh! sadis sungguh..


minggu lepas pasukan cuba adakan perlawanan persahabatan dengan sekolah yang dekat-dekat... nasib memang tak berapa nak baik.. (boleh ke dikatakan nasib?) pasukan sekolah aku jadi 'lauk' pasukan lain... masing2 kenduri gol..

kesian memang laa ada bila tengok budak2 aku sampai menangis... tapi sekurang2nya jadikan pengalaman utk depa ni...

hari ni sekali lagi ada perlawanan persahabatan... harap2 boleh laa menang.. kalau tidak.. jenuh laa nanti.. huhu..




minggu lepas punya 'game'



selingan...


muazzin yang keletihan...








*sesungguhnya aku ni dah tak lalu nak ulang alik pagi petang ke sekolah.. apa nak buat...

No comments: