Wednesday, June 1, 2011

Internet problem plak... Aku layan tv alhijrah je la...

Hari ni 1 Jun.. Tariff letrik dah naik... Ok aku dah nak kena berjimat cermat.. Bukan la bermaksud sebelum ni aku jenis suka membazir.. Tapi kadar kejimat cermatan aku tu mungkin kurang sket.. (jahanam bahasa aku hari ni..)


hari jugak laa berita yg tak best aku dapat... Internet ada masalah plak,, tak bleh nak connect... Hish! Ada2 je la... Bila yg nak ok tu x dapat nak dipastikan.. Nampak gaya aku kena cuti la lagi...


Dan kul 12 jap lagi channel baru tv alhijrah akan keudara di Astro.. Channel 114.. Layan tv je la aku nanti...

Sabor je la.. Mungkin ini salah satu cara utk bantu aku berjimat cermat... Oh ya! Aku taip entry ni guna tipon.. Juga line tipon.. Jadinya tableh nak on selalu.. Kena jimat bil tipon jugak..


*oh jimat.. Jimattt....

No comments: