Thursday, June 23, 2011

antara yang seronok dan tidak...

yeahoo...seronok bukan main.. ye la.. sejak dua menjak internet kat rumah ni bermasalah.. aku dah tak singgah ke rumah kengkawan... bukak di sekolah pun time dah nak balik.. tu pun baca mana2 entry yang paling latest je dari blog list.. tak sempat nak komen.. mintak maap la ye..

jadi.. dah ok internet kat rumah ni.. boleh la aku sambung balik aktiviti aku macam selalu.. tak le aku membuta asyik tengok tv je.. kan?

dan yang paling penting dengan pulihnya internet kat rumah ni.. dapat la aku update data cikgu2 sekolah tu mana yang patut.. nak harapkan masa kat sekolah je memang la tak sempat.. sebab line kat sekolah tu pun kadang2 jadi lebih dari biskut cipsmore... kejap ada.. kejap-kejap langsung tak ada...


*********


petang tadi aku ke sekolah lagi.. ada latihan rumah sukan... setakat pilih budak yang nak masuk acara lompat jauh & lontar peluru... lepas selesai je di sekolah.. aku ke pasar malam... belikan kuih barang sejenis dua utk bonda tersayang yang berpuasa hari ni...

tapi yang tak bestnye.. elok aku sampai je kat depan pagar.. sambil nak bukak pagar tu.. mata aku tertangkap seekor objek yang memang aku tak berapa nak berkenan.. rupanya bonda dah pasang perangkap petang tadi.. dan letak kat depan pagar sebab tunggu encik suami settlekan lepas balik kerja nanti...

hish.. nak cerita lebih2 pun tak sanggup rasanya... geli je rasa... :P



*berenti sekejap.. nak tunaikan yang fardhu.. sat lagi nak merempit ke blog kengkawan.... :)

No comments: