Wednesday, June 29, 2011

entry menghilangkan mengantuk sebelum balik rumah....

setiap hari kita berjumpa dengan ramai orang.. yang berlainan latar belakang.. yang berlainan pe-el.. lebih2 lagi sapa yang kerja front desk.. mesti jumpa ramai orang kan?

tapi macam aku ni.. aku hanya jumpa orang yang sama setiap hari.. melainkan kalau aku ada kursus di mana-mana...

jadi dah nama pun jumpa orang.. mesti la bercakap.. melainkan org yang kita jumpa tu OKU... betul tak?

ada yang bila bercakap.. suara lembut.. bahasa pun lembut... ada pulak yang suara agak kasar.. tapi bahasanya jugak lembut... kedua-dua ketegori ni pada aku tak ada masalah.. ok je..

tapi ada orang yang suara kasar.. bahasa pun sama kasar.. yang ni aku rasa Along kutip hutang... hehe.. kalau suara lembut, bahasa lembut.. tak gengstar laa kan??

tapi macam mana pulak yang suara bukan main lembut.. tapi sekali dia cakap.. menusuk ke tulang hitam?? cemana tu?




*macam2 ada...

3 comments:

Unknown said...

Nampaknya...
keadaan kita hampir sama..

tapi ayu kena lunakkan suara, maklumlah ebrtemu pelanggan..
tang lembut tapi menusuk ke tulang hitam tu..

ayu tau..spesis apa..
~HaNTU~ heheheh

ejaescobart said...

hahaha...

sangat setuju!... :P

azieazah said...

Itu jenis yang simpan peluru bila tembak terus makan dalam! bahaya...


Mereka yang Kukenali (7): si “Nothing Special...”