Thursday, May 27, 2010

salam.. lega aih...saringan 2 LINUS aku dah hampir siap.. dalam 80% jugak la... kalau 2-3 ari lepas aku laa antara org yang paling cuak... mau nya x cuak... patut kena mula dari 3 mei hari tu.. tapi diberitahu 18hb lepas... pastu cd modul plak x dak... best tak??? budak2 aku ada 14 org.. memang tak ramai.. masalah nya tiap2 hari mesti ada yang ponteng... kadang sampai tinggai hampir separuh ja budak2.. tu yang buat aku mengelupuq bila cd tu tak jumpak...padan laa dengan GB aku pun nama ja p amik cd tu kat PPD tapi hampeh.. apa menda yang dia amik pun dia tatau.... apa laa nasib...

ok stop cita pasai LINUS... wat menyemak pala jaa pikiaq banyak.. now aku just nak pikiaq apa yg aku bleh buat esok, lusa dan tulat... apa aktiviti yang menarik leh aku buat ek?? any suggestion?

x pa laa aku pikiaq sendri laa.. sesambey wat terapi mata ni... data subjek elektif x dapat2 lagi aku nak siapkan slip peksa budak pun x leh jugak.. iskk.. lecehnya kalau keja kita bergantung keja org lain... isk isk iskkk.. semak.. semakk pala otak aku,....


cam ni laa kot kalau leh scan pala aku...

No comments: