Friday, May 28, 2010

nama ja cuti.. memang cuti sungguh.. dengan keta aku skali cuti.. cuti dari di bawak kemana2.. langsung x stat enjin hari ni... maunya x dok kat umah.. en suami plak keja.. adehh... berkulat laa dok umah cuti 3 hari ni kalau x pi mana2... bohsannyaa...

tapi x pa .. aku berazam akan create jugak 1 plan supaya aku dpt keluaq p memana.. yang pasti bukan laa ke bulan...

arini umah aku riuh rendah laa sket... biasa2 tu memang riuh pun dengan sora ammar ni... hari ni bertambah pasai abang sulung aku balik mai satu pamili... anak laki dia tu memang mulut riuh jugak.. apa lagi punya laa rabong (ramah) bersembang dengan ammar.. aku x tau laa cita apa yg depa bukak... tah2 gossip artis2 kot.. dah cam ayam dgn itik dah aku nengok... opss.. ayam lagi... hehehe....

hari ni aktiviti masak2, makan2, lepak2 tgk tv.. suma2 tu aktiviti mengembang badan yang sedia kembang ni.. adehh.. susah ati ni nak balik kg en suami.. soheh dah org kampung komen aku makin sihat sebagai johan!! uwaaa... tak suke.. tak suke...

nampaknya cita2 aku nak stat cabaran biggest loser blom stat2 lagi.. huhuhu... terperap je bola gergasi aku dgn loceng bodo aku tu... alahai...

ok laa ammar pun dah lena aku nek join laa dia jugak... jeles je aku nengok... maklumla siang tadi langsung x dan chance aku nak wat aktiviti tempek kueh bantai....

gud nite..

daaaaa

No comments: