Sunday, November 14, 2010

entry yg berkurun...

punya laa lama baru nak post entry ni.. bukan aku tak ingat.. ingatt.. tapi dek kerana ada je keja2 ad-hoc yang perlukan aku kejar ke sana ke mari..(leh caya ke aku main kejar2?? caya la.. caya la... plsss) buat kan aku tak sempat nak belek n post gambaq2 tu..

dan disebalik kelewatan aku meng'upload' pic2 tu adalah kerana aku tak banyak snap pic masa hari tu... ditambah pulak bateri aku lupa nak cas.. cisss!!! memang potongg betul laa mood nak berposing sakan masa tu.. dan yang paling.. paling aku kesali... aku terlupa bahawa en suami ada hp dan hp dia bleh amik pic yg ok jugak laa berbanding dengan hp aku yg dari kurun ke 15 tu.. isk isk iskkk.. dushh!!! (tepuk dahi...)

jadi.. layan je laa pic2 yg ala kadar je ada ni.. huhuhu


tah apa yg dia tenung..
alamak! bonda enterprem tengah kunyah samting (dah lupa apa dia..) huhu



hero kecik yg makin noti.. peberet cucuq peneram aka telinga keling...



en suami gigih gelecek bola.. guni tu sempit katanya.. ye ke sempit yang??? huhu



sebelum tergolek.. huhu.. mujuq tak dak pic tu...



p/s: dah kul 11.. lambat plak nak upload malam ni.. mata dah ngantuk.. nanti laa buh lain ye... jgn mara haaa...

No comments: