Monday, November 23, 2009


salam.. achooommm!!! pergh... bersawang penuh blog aku ni.. lama sungguh x update.. dok ralit dengan keja2 lain ja.. bila bukak nak post rasa cam lambat jaa lagi satu idea belum marii... so, aku just melawat rumah2 org je laa.. sesambil menyampuk tang topik yang aku rasa bleh 'masuk'..

suma dah tau cuti sekolah pun dah mula.. tapi hari ni aku kena mai sekolah jugak.. pasai apa? pasai aku cikgu yang berdedikasi.. (bukan mamikasi ye..) ngeh ngeh ngeh.. piraahhh.. perasan laa plak.. sebenaqnya aku kena mai bukak library utk budak2 ni.. sepanjang cuti sorang guru kena pilih 1 hari utk duty.. aku pilih laa hari ni.. pasai x laa rasa maleh sangat kalau aku pilih hari yang dah ujung2 cuti tu... org lain cuti je leh jalan2 melancong sana sini.. aku? balik2 mai skolah..



kan best kalau cuti skolah leh p lepak kat sini...




dalam dok melangut tunggu budak mai.. sempat laa jugak aku menaip ni.. satni nak sambung kerja aku yang belum siap tu... (isk.. cemana aku nak kelentong minit mesyuarat ni...) ada sesapa leh bagi aku idea??

ok laa.. budak2 pun dah sampai.. aku nak sambung keja.. daaa...


jgn salah sangka.. tu bukan murid2 aku.. apatah lagi library aku...

2 comments:

azieazah said...

Salam EJA...
gitu la kerja cikgi ni kan? ada jerrrrr..

Tapi best apa, masuk librari.. ada banyak bahan bacaan..

Nak bercuti ke mana? Kak Azie pun tingin nak bercuti gak...jom. Langkawi kerrrr... hehehehe...

ejaescobart said...

langkawi?? uwaaa.... sememangnya impianku... tapi apa bleh buat pulus nipis je ujung2 tahun ni...