Monday, May 27, 2013

Mamun a.k.a mamai

Hari ni bangun tido pukul 6:15 aku dah melompat terjun dari katil.. dalam kepala dok kata aku dah lambat.. hari ni pulak ada assembly.. baju belum iron.. baju hero kecik belum masuk beg... fuh!! Masakkk aku pagi ni...


Dalam kepala ligat dok pikir nak cakap apa kat guru besaq nanti.. memang kompom la aku akan lambat sampai sekolah.. sempat lagi dok pikir nak bagi alasan tak sihat.. huh! Menipu tu... tak baik.. dosa!..



Tetiba mata terpandang kalender kat dinding... eh!? Hari ni 27hb... lorr... kan ke cuti sekolah.. cisss!!! Cemana bleh pikir nak pi sekolah.. nampak sangat malam tadi aku tido bermimpikan hal sekolah.. kacau mood betul lah!.. grrr



Dan dan laa aku rasa nak sambung tido sampai kul 10.. hahaha..


*selingan


Malam tadi hero kecik lukis...tajuk: ayah dgn bonda
wow!! Kurus nye bonda.. ahaks!



2 comments:

t.a.t.a said...

Satu perasaan yang aaa mat seronoknya bila dalam kelam kabut tetiba perasan hari ini cuti!!! Yayyy!!!

Eh mana mata bonda? Oh agaknya bonda kecil sangat, smp mata pun tenggelam eh. Hehehe.

ejaescobart said...

Ye betul tu... lega sangat2.. tapi kalau betul laa hari ni hari sekolah..hadoii.. x tau nak cakap la..