Friday, May 17, 2013

Hari guru tertunda...

Oleh kerana jawatan a.k.a aku sekarang kemain sibuk mengalahkan calon pilihanraya yang menang.. so, entry pasal sambutan hari guru pun tak sempat nak karang.. Nak cita aktiviti hari tu rasa cam tak best sebab hampir basi.. cuma nak bagitau la kan tahun ni jumlah hadiah memang tak banyak sebab aku dah jadi cikgu disiplin... oh! Sungguh rugi... Ini je laa yg dapat.. sebenarnya aku tidak la mengharapkan hadiah dari anak murid aku.. cukup dengan rasa hormat depa kat aku udah le... apa pun tima kasih sesangat utk anak murid cikgu yang susah payah beli hadiah walaupun bukan hampa yang bayaq... hahaha


















Balik rumah tengok encik somi dah siap masakkan sambal goreng yg ohsem... (ganti hadiah le tu.. ) apa pun tima kasih... :) *tips: kalau ada mak bapak budak baca entry ni.. bagi je hadiah pen kat cikgu.. kalau pen merah lagi laa baguih.. serius!

No comments: