Wednesday, January 5, 2011

tergendala kerja ku..

malam tadi tido awai.. sebelum kul 10 dah lena.. isyak pun tak solat time tu.. kul 4 tadi hero kecik mintak susu.. sekali harung aku solat.. isk isk.. buatnya semalam malaikat mai cabut nyawa.. sia2 saja.. astaghfirullah...

lepas tu baca komen kak Azie.. nak jawab cam panjang sangat kat komen tu.. last2 buat entry.. haha.. entry ngelat... terpaksa ngelat la.. 2 hari ni tak tentu arah sket.. nak tune balik cam biasa bukan senang dah sekali cuti sebulan lebih.. sori 2,3 lori la ye..

petang semalam pegi kedai komputer tu ingat nak amik la printer yang aku antaq hari sebelumnya tu..rupa2nya tank ink ada problem..so amik masa dekat2 2 minggu baru siap.. adeh.. tergendala la keja aku cenggini.. seb baik ada lagi satu printer lama.. aku bawak jugak p suruh dia tambah MISS.. harap2 hari ni bleh laa siap.. aku nih dah tahap kritikal dah ni kerja2 suma dah siap.. siap dalam laptop je laa.. tapi tak leh nak print lagi.. iskkkk



nak buh 'jantung' kat luaq cenggini laa..



*terbang lagi duit aku... huhu

No comments: