Wednesday, January 19, 2011

balik lambat lagi...

semalam dah balik lambat.. habis miting kul 3.. singgah pulak kedai komputer yang aku hantarkan printer minggu lepas.. kelmarin aku hantar balik printer yang aku tambah 'jantung' kat luar tu.. ada masalah lagi.. kali ni bila aku nak print kaler merah je.. mesti keluar kaler ijo.. memang buta warna laa printer ni... tapi semalam aku ke kedai tu pasal nak tuntut adapter yang depa bagi silap.. jenuh laa aku nak menyucuk kabel nye.. tak ngam.. mujur laa ada adapter lain yang boleh dipinjam...

nak menunggu si apek ni mencari pulak dekat 15 minit.. macam2 model adapter yang dia nak bagi aku.. eh!! sebarang sebarang je ko nak kasi aku ek?tah mana dia campak adapter aku ni tatau laa.. biasa ada tulis no resit kat atas adapter tu.. tapi boleh hilang pulak kali ni.. last2 si apek ni ganti dengan adapter lain.. ok laa janji boleh masuk dengan printer aku...

memang nasib kurang baik laa aku dengan printer-printer aku ni...


***********************


hari ni pun aku balik lambat lagi nampak gayanya... sekolah akan menerima kunjungan dari rombongan cikgu2 dari sekolah yang tak jauh dari sekolah aku.. jarak lebih kurang 5km je.. cikgu2 sekolah ni nak buat lawatan ke sekolah aku ni pasal sekolah aku tercalon dalam Sekolah Berprestasi Tinggi.. jadinya cikgu2 ni nak tengok la macam mana kerja2 cikgu-cikgu sekolah aku dalam pencapaian cemerlang 100% lulus UPSR dalam kategori sekolah luar bandar..




*aku sebagai AJK bahagian cenderahati ni.. nampak gaya jadi penanggah laa hari ni.. pasal nak bagi dorang bunga telur.. insya ALLAH aku post gambar2 kalau ada ye..

No comments: