Tuesday, January 1, 2013

Buku Baru...

Selasa..

selamat tahun baru buat semua kawan-kawan..buku lama dah pun kita simpan.. hari ni dan hari-hari mendatang kita bukak buku baru..




esok dah nak mula sesi persekolahan baru.. semalam aku dah kenuh shoping buku utk anak2 murid tersayang.. moga kalian dibukakan hati untuk menerima segala ilmu yang cikgu ajar ye..

mulai esok, aku dipertanggung jawabkan dengan tugas2 baru.. tugas lama terpaksa aku serah pada rakan yang lebih layak.. tugas baru aku pun bukan la suatu yang mudah.. Guru Disiplin.. title yang sangat2 aku nak elak sebeloh mungkin..




ada member aku cakap jadi cikgu disiplin ni best.. bleh jalan keliling sekolah sambil bawak rotan.. mungkin dia cikgu sekolah menengah.. aku ni cikgu sekolah rendah dah tu pulak guru besar dah lancarkan "Sekolah Bebas Rotan" abih tu camno??   apa pun aku cukup pasroh & redho..


*cogankata tahun 2013.. pasrah & redha je laa..huhu. 


No comments: