Monday, October 15, 2012

tragedi oktober..

Isnin...
dalam sejarah aku mengajar.. hari ni la hari paling mengharu birukan..
hadoi.. pagi ni aku tersedar jam dah pun pukul 7.20.. tu pun pasal aku terdengar bunyi deringan hp.. melompat la aku pagi tadi.. serba tak kena.. nak salahkan sapa pun tatau..


dah la pagi ni ada exam kat skolah.. perkara pertama yg aku pikir.. mcm mana anak sedara aku nak amik exam hari ni.. mula tu aku ingat mak amik mc ja.. tak patut sangat pulak bila pikir buat kali kedua..
dengan baju belum iron.. main capai je apa yg ada tadi.. dalam dok bersiap tu hujan turun lebat.. hujan rahmat..


dalam sejarah jugak la aku sampai sekolah lebih kurang sama macam org masuk pejabat.. kul 8..
pagi ni mata dah sembab.. jenuh nak bukak mata nak tgk anak murid.. ada jugak yang bertanya.. mujur laa cikgu pandai auta.. mata cikgu sakit daa...





  menaip entry time bebudak ni jawab soalan Bahasa Arab..





*pengajaran.. len kali pakai je jam loceng..

No comments: