Thursday, July 7, 2011

yay! and double yay!!!

yeah! petang ni sukan tahunan sekolah akan berlangsung... akan bermula pada 2:30 petang.. habis belum tau lagi pukul berapa..

aku ditugaskan menjadi pengurus peserta.. huh! jenuh terjerit2 la aku nanti.. dah la suara macam itik nila je ni.. dari minggu lepas tak lega-lega lagi tekak aku ni... jenuh usung air la nanti.... :(

yang tak best nye.. sekolah2 lain buat raptai penuh pagi ni.. dah tu balik (tamat waktu sekolah) pukul 12:30 pulak tu... sekolah aku pulak hari ni P&P macam biasa sampai pukul 1:00 lepas tu datang semula 2:00.. jenuh merempit sakan la nanti cikgu2 nak balik rumah... haha... harap2 tak ada polis buat roadblock.. :P

dan berita yang bestnye tu... hari Jumaat sekolah cuti...sempena hari sukan yay!!! kemdian sambung pulak hari Isnin...sempena Larian Serentak 1murid 1Sukan 1Malaysia... Yay! Yay!!

**************


rentetan cuti yang aku dapat Jumaat dan Isnin.. aku cadang nak berjimba.. hoho.. bleh la join abang aku nak ke Sintok sempena Konvokesyen yang ditunggu... lepas tu lepak di Bukit Merah Lake Town Resort... yeahooo!!!! seronotnyeee....






*sekian!

No comments: