Saturday, December 19, 2009

Maal Hijrah...

salam... semlm aku selamat sampai kl dalam 7 lebih... hujan lebat sepanjang perjalanan.. so suma keta slow mowing.. alhamdulillah sepanjang jalan x dak sebarang excident...

sempena Maal Hijrah tahun ni.. aku pun cam berhijrah laa kekonon.. ngeh ngeh..

azam? penah ke aku ada azam baru?? asik x menjad je... hehhehe...

ok laa aku reveal laa jugak.. azam aku tahun nih nak jadi juara, johan, the winner.. dalam erti kata bahasa kampung aku.. jadi pemenang...

ye laa.. jadi juara,johan, the winner mendenye???

hehehhe.. malu laa nak cakap.. aku kan pemalu..


ok-ok aku bagitau.. aku nak jadi the biggest loser... opsss.. termalu sudah..

aku nak print banyak2 wat wall paper kat bilik.. amcam?? :P




aku nak by ujung tahun aku dah bleh pakai saiz M.. no-no.. jgn pk skrg ni aku pakai XXL... aku sekarang pakai saiz L jer.. cuma L tu ada banyak jer... :P


dah laa.. maleh laa aku trus memalukan diri sendri.. aku nak p makan cempedak goreng ni.. (lorr... cemana nih?! baru je kata nak jadik the biggest loser) x per.. esok baru stat.. eh tabley.. esok knuri kawen.. nanti laa aku bagitau bila nak stat..



daaa...

5 comments:

Hezrin Ahmad said...

caiyok2 my pren.. i know u can do it...

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny said...

cayok k.eja..ben po tgh smgt biggest loser nih..jom kita challenge..si kevin pon leh turun 12 kg sminggu..ni kan kita kan..

azieazah said...

Sekurang2nya ada gak azam.. cuma usaha tu jer yg selalu tenggelam timbul...

ronie said...

cuti skolah byk kenduri.. wakaka!

ejaescobart said...

tu laa pasai.. ni pun aku dah ngeri bila tgk scale.. huhuhu.. baju kurung pun kena tempah baru...