Tuesday, April 28, 2009

alhamdulillah..

alhamdulillah... syukur pada ALLAH...encik suami dah beransur pulih... semlm dia dah gi keja.. demam dah ok.. cuma masih lagi trasa sakit2 sendi..

semlm jugak laa besday mak aku yang ke-71.. selamat hari jadi mak.. smoga panjang umur, diberikan kesihatan yang baik & dimurahkan rezki... (hehehe... nak dapat cucu bulan 7 nih.. kan rezki tu..)

semlm jugak laa aku belanja makan pizza hut... pizza je laa.. nak buat aku x reti.. aku cuma reti p oder jer.. hehehhe... gambar aku terlupa nak snap.. sibuk dok makan langsung x ingat nak snap barang sekeping 2.. almaklum.. rezki depan mata mana nak ingat lain dah...

so, semlm tu kira kenduri kecik sambut besday mak + doa selamat encik suami yg dah makin pulih... syukur alhamdulillah... :)

1 comment:

AngahLina Jolie said...

waaahhhh.. mkn pizza ye?? hehehe